ထုတ္လုပ္မႈအေပၚ ခြဲေ၀ခံစားသည့္ စာခ်ဳပ္ပါ စည္းကမ္းခ်က္မ်ားတြင္လည္း ၀န္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ား လုိက္နာႏုိင္မႈ ရွိမရွိ ဆန္းစစ္မႈမရွိဘဲ ၀န္ႀကီးဌာနမွ အထက္စီးရယူ ခ်ဳပ္ဆိုထားျခင္း ျဖစ္သည္ဟုလည္း ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ေရႊမထြက္မီ၊ ေရႊတူးပင္မတူးရေသးမီ ေရႊႀကိဳတင္ေပးသြင္းရန္ သတ္မွွတ္ထားသည့္ အခ်က္မ်ား၊ ေရႊမည္မွ် ထြက္မည္မသိဘဲ ပုတ္ျပတ္ျဖင့္ တစ္ဧက မည္မွ်ေပးသြင္းရမည္ဟု သတ္မွတ္ထားခ်က္မ်ားကဲ့သို႔ လုပ္ငန္းရွင္ လိုက္နာရန္ခက္ခဲသည့္ စည္းကမ္းမ်ားသည္လည္း ကိုယ့္အစိုးရကို ကုိယ္တိုင္ျပန္၍ မလိမ္လိမ္ေအာင္ တြန္းအားေပးသကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနသည္ဟု ေထာက္ျပခဲ့သည္။
ေငြေၾကးအရင္းအႏွီး မထည့္ဘဲ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားမွ တစ္ဖက္သတ္ ထည့္၀င္ေပးေနရသည့္ စာခ်ဳပ္မ်ားအရ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားဘက္မွ လုိက္နာႏိုင္ျခင္း မရွိသည့္အတြက္ . . . . . |
အေသးစား ေရႊထုတ္လုပ္သူမ်ားဆိုလွ်င္ အခြန္အပါအ၀င္ ႏိုင္ငံေတာ္သို႔ ေပးသြင္းရမည့္ ၃၅ ရာခုိင္ႏႈန္းအတြက္ က်သင့္ေရႊပမာဏကို လုပ္ကြက္အတြင္း မ၀င္ရေသးမီ အခ်ိန္၌ပင္ ႀကိဳတင္ေပးသြင္းရေၾကာင္း၊ ေရႊမေတြ႕ ေရႊမထြက္ခင္ အခ်ိန္ကပင္ ေပးသြင္းရန္ သတ္မွတ္ထားမႈမွာ ဆက္ေၾကးေကာက္သကဲ့သို႔ ျဖစ္ေနေၾကာင္း ေထာက္ျပသြားသည္။
ယခုေရႊေၾကြးေပးသြင္းရန္က်န္သည့္ ျပႆနာမ်ား ျဖစ္ေပၚရျခင္းမွာ သတၱဳတြင္း ၀န္ႀကီးဌာန၏ တစ္ဖက္သတ္အသာစီးရယူ ခ်ဳပ္ဆိုထားသည့္ စာခ်ဳပ္မ်ားေၾကာင့္လည္းေကာင္း၊ ၀န္ႀကီးဌာန အေနျဖင့္ ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံဥပေဒႏွင့္ ဆန္႔က်င္၍ ယခင္အစိုးရ လက္ထက္ကတည္းက ဒဏ္ေၾကးေပးေဆာင္ ၿပီးျပတ္ခဲ့မႈအား ျပန္လည္၍ ေနာက္တစ္ႀကိမ္ ေတာင္းခံသည့္ လုပ္ရပ္မ်ားေၾကာင့္ ျဖစ္သည္ဟု ေျပာၾကားခဲ့သည္။ လက္ရွိတြင္ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားမွ ေပးသြင္းရန္ က်န္သည့္ေၾကြးက်န္ ေရႊၾကမ္းပမာဏမွာ က်ပ္သား ၆၀၀၀ ေက်ာ္အထိ ရွိေၾကာင္း၊ ေငြေၾကးအရင္းအႏွီး မထည့္ဘဲ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားမွ တစ္ဖက္သတ္ ထည့္၀င္ေပးေနရသည့္ စာခ်ဳပ္မ်ားအရ လုပ္ငန္းရွင္မ်ားဘက္မွ လုိက္နာႏိုင္ျခင္း မရွိသည့္အတြက္ အစိုးရသစ္လက္ထက္ ပထမဆံုး ဘ႑ာႏွစ္အတြင္း ေရႊလုပ္ကြက္ အႀကီးစားတစ္ကြက္ႏွင့္ အေသးစား ၁၃၆၅ ကြက္ရွိရာမွ ၅၈၇ ကြက္အထိ မလုပ္ဘဲ ျပန္လည္အပ္ႏွံ ခဲ့သည္အထိ ရွိသည္ဟု သိရသည္။
Eleven