ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ အေကာင္အထည္ေဖာ္မည့္ ၿမိဳ႕တြင္းပတ္လမ္းႏွင့္ ၿမိဳ႕ျပင္ပတ္လမ္းကြန္ရက္ စီမံကိန္းမ်ားကို ခ်ိတ္ဆက္သြားလာႏိုင္ရန္အတြက္ လိုအပ္သည့္ ရန္ကုန္ျမစ္ကူးတံတားႏွင့္ လႈိင္ျမစ္ကူးတံတား တစ္စင္းစီ ထပ္မံေဆာက္လုပ္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ ဦးလွျမင့္၏ ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရသည္။
အဆိုပါ တံတားႏွစ္စင္းမွာ ရန္ကုန္ျမစ္ကူးတံတား (ထီးတန္း)ႏွင့္ လိႈင္ျမစ္ကူးတံတား (ဝါးတစ္ရာ) တို႔ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ရန္ကုန္ျမစ္ကူးတံတား (ထီးတန္း) မွာ အလ်ား ၁ ဒသမ ၄၇ မီတာရွည္လ်ားၿပီး လိႈင္ျမစ္ကူးတံတား (ဝါးတစ္ရာ) မွာမူ ၁ ဒသမ ၂၁၆ ကီလိုမီတာ ရွည္လ်ားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
“ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရဲ႕ အနာဂတ္ၿမိဳ႕တြင္းပတ္လမ္း စီမံကိန္းနဲ႔ ၿမိဳ႕ျပင္ပတ္လမ္း စီမံကိန္းေတြမွာ ခ်ိတ္ဆက္သြားလာဖို႔အတြက္ တံတားႏွစ္စင္းလိုမွာ။ ၿမိဳ႕ျပင္ပတ္လမ္းက ေနပတ္သြားၿပီးရင္ အတြင္းထဲဝင္ခ်င္ရင္ အဲဒီတံတားေတြကေန ဝင္ရမွာ။ ဒါေၾကာင့္ တံတားႏွစ္စင္းထပ္ေဆာက္ဖို႔ လ်ာထားပါတယ္”ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ ဦးလွျမင့္က ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ အနာဂတ္စီမံ ကိန္းမ်ားျဖစ္သည့္ ၿမိဳ႕တြင္းပတ္လမ္း၊ ၿမဳိ႕ျပင္ပတ္လမ္း စီမံကိန္းမ်ားအတြက္ ေဒၚလာ ၃ ဒသမ ၅ ဘီလ်ံခန္႔ ကုန္က်မည္ဟု ခန္႔မွန္းထားၿပီး ယင္းအထဲတြင္ အဆိုပါတံတားႏွစ္စင္းလည္း ပါဝင္မည္ျဖစ္သည္။ ယင္းလုပ္ငန္းမ်ားကို ျပည္တြင္းလုပ္ငန္းရွင္မ်ား စိတ္ဝင္စားပါက တင္ဒါေခၚယူ၍ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ အဆိုပါစီမံကိန္းမွာ လာမည့္ ၂ဝ၁၆-၂ဝ၁၇ ဘ႑ာႏွစ္၊ ၂ဝ၁၇-၂ဝ၁၈ ဘ႑ာႏွစ္မ်ားတြင္ ျဖစ္ႏိုင္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္က ဆုိသည္။
“ျပည္တြင္း လုပ္ငန္းရွင္ေတြ လုပ္ခ်င္ရင္လည္း တင္ဒါေခၚၿပီး ေတာ့ လုပ္သြားမွာေပါ့။ ဒီအစိုးရလက္ထက္မွာ မၿပီးရင္လည္း ေနာက္အစိုးရလက္ထက္မွာ ၿပီးေအာင္လို႔ ျဖစ္ႏုိင္ေျခေလ့လာမႈေတြ လုပ္ေပးထားမွာပါ”ဟု ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ဝန္ က ေျပာၾကားသည္။
ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၏ ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆုိ႔မႈကို ရာႏႈန္းျပည့္ ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ ရည္ရြယ္၍ ေကာင္းမြန္ေသာ လမ္းကြန္ရက္စနစ္ ေရရွည္စီမံကိန္းျဖစ္သည့္ ၿမိဳ႕တြင္းပတ္လမ္း၊ ၿမိဳ႕ျပင္ပတ္လမ္းမ်ား ျဖစ္ေပၚလာေစေရး လုပ္ေဆာင္ေနေၾကာင္း သိရသည္။
Eleven Media Group