Headlines News :
Home » , , » Facebook အသံုးၿပဳသူမၽားအထူးသတိၿပဳရန္

Facebook အသံုးၿပဳသူမၽားအထူးသတိၿပဳရန္

Written By လြင္႕ေမာင္ေမာင္ on Tuesday, July 3, 2012 | 10:34 PM


အခု post ကိုမတင္မၿဖင့္မို႔တင္ေပးလိုက္ရတာပါ။မေၿပာမၿပီးမတီးမၿမည္ဆိုတဲ့အတိုင္းေၿပာမွသတိေပးမွ
ရေတာ့မွၿဖစ္လိုသတိေပးလိုက္တာပါ။ကၽြန္ေတာ္ရဲ

International Social Network Myanmar

facebook page ကို သိႀကမယ္လိုထင္ပါတယ္။မႀကာေသးမွီရက္ကမွ message တစ္ခုကၽြန္ေတာ္International-Social-Network-Myanmar page ထဲေရာက္လာပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ေရာက္တိုင္အၿမဲဂရုတစိုက္စစ္ၿပီးၿပန္ေၿဖေပးပါတယ္။ေရာက္လာတဲ့ message ကိုေအာက္မွ
ဖတ္လိုရပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ snapshot ရိုက္ထားပါတယ္


အခုလိုေရာက္လာလိုစိတ္ဝင္စားတာနဲ သူရဲ blog ကိုဖြင့္ႀကည့္လိုက္ပါတယ္။သူ blog ဖြင့္လိုက္ေတာ့
ေအာက္ကပံုေနရာကိုေရာက္သြားပါတယ္။


ကၽြန္ေတာ္သူမၽားေတြ link ေတြေပးတိုင္းလြယ္လြယ္ႏိုပ္တတ္တဲ့သူတစ္ေယာက္မဟုတ္ပါဘူး
အဲလိုေရာက္သြားေတာ့နည္းနည္းေတာ့ေႀကာင္သြားတယ္။ငါ့ကို Login ေနာက္တစ္ခါဝင္ခိုင္းေနတယ္
ငါ့ဖြင့္ထားတာရပါတယ္ဆိုၿပီးပထမကလိုင္းေႀကာင့္လာမသိပါဘူးဆိုၿပီးအဲဒီမွ တကယ္ Email နဲ password ကိုထည့္မလိုလုပ္ေနတုန္းစိတ္ထဲကမသကၤာတာနဲအဲဒါကိုပိတ္လိုက္ပါတယ္ ကၽြန္ေတာ္ Facebook ကတစ္ၿခားစာမၽက္ႏွာမွရွိေနတုန္းပါ။အဲဒီမွကၽြန္ေတာ္သိလိုက္ပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ကို Phishing ပိုလိုက္တာလို
Phishing ဆိုတာဘာလည္းဆိုတာကၽြန္ေတာ္ post တစ္ခုအေနနဲတင္ထားေပးထားပါတယ္။ဒီမွာ
သြားဖတ္လိုရပါတယ္။ကၽြန္ေတာ္ဆီကို link ပိုတဲ့သူကိုကၽြန္ေတာ္ေမးလိုက္ပါတယ္။ blog နာမည္ေတာင္းလိုက္ပါတယ္ကၽြန္ေတာ္ Google မွရွာလိုက္တာမေတြပါဘူး။ အဲလိုနဲသူ blog လိပ္စာကိုလည္း Google မွရွာပါေသးတယ္မေတြပါဘူး။အဲလိုနဲသူနဲဆက္မေၿပာေတာ့ပါဘူး။လိမ္ေန
တာသိသာေနပါၿပီးအဲလိုနဲကၽြန္ေတာ္လည္းသူေပးတဲ့linkကိုၿပန္ဖြင့္ၿပီးေအာက္ပံုအတိုင္းၿဖည့္ေပးလိုက္ပါတယ္။
                                                                              

ကၽြန္ေတာ္အေကာင့္ကိုလိုၿခင္းေတာ့အေပၚကအတိုင္းၿဖည့္ေပးလိုက္တယ္သူလည္းေပၽာ္ေအာင္လိုေလး။မဟုတ္
ရင္ဟက္ရတာမေပၽာ္ဘူးၿဖစ္သြားမွေပါ့ :P သူလည္းကၽြန္ေတာ္ email နဲ password ကိုရလိုေပၽာ္ေနေလာက္
ၿပီးထင္ပါတယ္။(မွတ္ခၽက္။အဲလိုဟက္ၿခင္းတဲ့သူကိုၿပန္ၿပီးရြဲ႔ေပးလိုက္ပါ) Facebook နဲမရင္းႏွီးေသးတဲ့သူေတြ
အမၽားဆံုးခံရတာမၽားပါတယ္။အဲလိုၿမင္တိုင္းၿဖည့္လိုက္တာခဏခဏအေကာင့္ေတြေပၽာက္ကုန္တာခံရပါတယ္
ကၽြန္ေတာ္ကိုခဏခဏအကူညီလာလာေတာင္းဖူးပါတယ္အေကာင့္ေပၽာက္လိုၿပန္ယူေပးတာပဲမရေတာ့ပါဘူး
အဲဒါေႀကာင့္ Facebook အတုနဲအစစ္ကိုခြဲၿခားလိုရေအာင္ေအာက္မွတင္ေပးလိုက္ပါတယ္။
                                                                        

Phishing လုပ္ထားေသာ္ Facebook အတု


 Facebook အစစ္

ခြဲၿခားပံုေတြကိုကၽြန္ေတာ္ၿမွားေတြနဲထိုးၿပီးၿပထားပါတယ္။အတုနဲအစစ္ခြဲၿပားပါတယ္။
ရွင္းရွင္းေၿပာရရင္အတုက
ရွင္းေနပါတယ္မရွုပ္ပါဘူးအစစ္ကရွုပ္ပါတယ္။အဲလိုခြဲၿခားသိလိုရပါတယ္။



အားလံုးပဲ Facebook အတုနဲအစစ္ခြဲၿခားႏိုင္ပါေစ
Share this article :

တစ္ပတ္အတြင္းသတင္းဒိုင္ယာရီ

email တြင္ဖတ္ရန္ သင္႔ Mail ကို႐ိုက္ထည္႔ပါ

Zawgyi Unicode Font

Download

Total Pageviews

ထား၀ယ္ၿမိဳ႕ဆန္းခ်ီ အ-မ-က ျမတ္ဆရာပူေဇာ္ပြဲ

Mandalay FM Live Radio


Mandalay FM Live Radio


လြင္႔ေမာင္ေမာင္၏ ဒိုင္ယာရီ စာမ်က္ႏွာမ်ား

Followers

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Lwintmgmg Daily News - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template