ဟံသာဝတီေလဆိပ္ ပံုစံငယ္အား ေတြ႔ရစဥ္
ဟံသာ၀တီေလဆိပ္အား ပထမအဆင့္အေနျဖင့္ ခရီးသည္ ၁၀သန္း အသံုးျပဳႏိုင္မည့္
ဒီဇိုင္းပံုစံအား အေကာင္အထည္ ေဖာ္သြားမည္ဟု သိရသည္။ ထို႔ျပင္ ခရီးသည္
၀င္ေရာက္မႈေပၚ မူတည္၍ ေျပးလမ္းႏွင့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အံုမ်ား ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕
တည္ေဆာက္သြားမည္ဟု သတင္းရရွိပါသည္။
လက္ရွိအခ်ိန္၌ ရန္ကုန္ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္တြင္ ခရီးသည္
၀င္ေရာက္မႈႏႈန္း ပံုမွန္တိုးတက္လ်က္ရွိရာ လက္ရွိႏႈန္းအတိုင္း
ဆက္လက္တိုးတက္မည္ဆိုပါက ၂၀၁၂ ခုႏွစ္ အကုန္တြင္ ခရီးသည္ လက္ခံႏိုင္သည့္
ပမာဏအား ေက်ာ္ လြန္သြားမည္ျဖစ္သည္ဟု သိရ သည္။ ရန္ကုန္ေလဆိပ္သည္ လာ
မည့္သံုးႏွစ္အၾကာတြင္ ခရီး သည္ ၀င္ထြက္မႈမွာ ၈သန္းအထိတိုး တက္လာခ်ိန္တြင္
ဟံသာ၀တီေလ ဆိပ္အား စတင္အသံုးျပဳႏိုင္ရန္ တည္ေဆာက္သြားမည္ျဖစ္သည္။
ထို႔ေၾကာင့္ ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္အား ဒီဇိုင္းေရးဆဲြရာတြင္ ပထမအဆင့္ ခရီးသည္
၁၀သန္းအတြက္ ေျပးလမ္းတစ္ခုႏွင့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အအံုကို ပထမတစ္ျခမ္းတြင္
ေဆာက္လုပ္ရန္ ေရးဆဲြခဲ့သည္။ ခရီးသည္ ၀င္ထြက္သြားလာမႈ ၁၅သန္းအထိ
တိုးတက္မ်ားျပားလာခဲ့လွ်င္ ဒုတိယအဆင့္အေနျဖင့္ ေျပးလမ္းတစ္ခုႏွင့္
ေလဆိပ္အေဆာက္အအံုကို ေနာက္ထပ္တစ္ျခမ္းတြင္ ထပ္မံ ေဆာက္လုပ္သြားမည္ ျဖစ္သည္။
ထို႔အျပင္ ေနာက္ထပ္ ၁၀ႏွစ္ ၾကာျမင့္ခ်ိန္တြင္ ခရီးသည္အေနအထားမွာ ၂၅သန္းအထိ
တိုးတက္မ်ားျပား လာခဲ့ပါက ေျပးလမ္းႏွင့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အအံုမ်ား
ထပ္မံတိုးခ်ဲ႕ ေဆာက္လုပ္သြားရန္ ဒီဇိုင္းမ်ား ေရးဆဲြထားသည္ဟု သိရသည္။
"ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္စီမံကိန္းဟာ ရန္ကုန္-မႏၲေလးလမ္းနဲ႔ လည္းေကာင္း၊
ၿမိဳ႕ေရွာင္ အျမန္လမ္းမႀကီးနဲ႔ လည္းေကာင္း ဆက္စပ္ေနတဲ့အတြက္ ခရီးသည္နဲ႔
ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းကို ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး လုပ္ငန္းမွ
ထိေရာက္ေသာ အေထာက္အကူ ျဖစ္ေစမွာ ျဖစ္ပါတယ္" ဟု ပို႔ေဆာင္ေရး ၀န္ႀကီးဌာန
ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီးဦး ဥာဏ္ထြန္းေအာင္က ဇြန္လ ၉ ရက္ေန႔က ဟံသာ၀တီ
ေလဆိပ္စီမံကိန္း အေကာင္အထည္ ေဖာ္မည့္ေနရာသို႔ ေရာက္ရွိခ်ိန္တြင္
ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ဟံသာ၀တီ ေလယာဥ္ကြင္းသည္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕မွ မိုင္ ၅၀ ကြာေ၀းၿပီး၊
ပဲခူးၿမိဳ႕၏ အေနာက္ဘက္ ၂မိုင္ အကြာတြင္ တည္ရွိသည္။ အဆိုပါ ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္
တည္ေဆာက္မည့္ ေနရာသည္ ဒုတိယကမၻာစစ္ အတြင္းက ဂ်ပန္စစ္ေလယာဥ္မ်ား
ပ်ံသန္းဆင္းသက္ အသံုးျပဳရန္ တည္ေဆာက္ခဲ့သည့္ ေလယာဥ္ကြင္းေဟာင္း
ေနရာတစ္ခုျဖစ္ၿပီး မေလးရွားႏိုင္ငံ အေျခစိုက္ကုမၸဏီ တစ္ခုမွ
ေျမမ်က္ႏွာျပင္အား လုပ္ငန္းလုပ္ကိုင္ႏိုင္မႈ အေျခအေနရွိမရွိ ေလ့လာဆန္းစစ္မႈ
ျပဳလုပ္ၿပီး ေရြးခ်ယ္အတည္ျပဳ ေပးခဲ့သည့္ ေနရာ တစ္ခုလည္း ျဖစ္ေၾကာင္း
သိရသည္။
ယင္းေနရာတြင္ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ Archon & Interregional Investment
Limited မွ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလယာဥ္ကြင္းႏွင့္ ေလဆိပ္တည္ေဆာက္ေရး အတြက္
၁၉၉၄ ခုႏွစ္ မတ္လ ၂၁ရက္ေန႔က လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္ႏိုင္ရန္ ပႏၷက္တင္
အခမ္းအနား ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီး၊ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ တည္ေဆာက္ေရး
လုပ္ငန္းမ်ား ရပ္ဆိုင္းသြားခဲ့ရေၾကာင္း သိရသည္။