Home »
ျပည္တြင္းသတင္း
» ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကိုရီးယား ကုမၸဏီႏႇင့္ ေလေၾကာင္း ဦးစီးဌာနတို႔ ညိႇႏိႈင္းမႈတြင္ တင္ဒါစည္းကမ္း ခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကဲြလဲြခ်က္အခ်ဳိ႕ ရႇိေန
ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကိုရီးယား ကုမၸဏီႏႇင့္ ေလေၾကာင္း ဦးစီးဌာနတို႔ ညိႇႏိႈင္းမႈတြင္ တင္ဒါစည္းကမ္း ခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကဲြလဲြခ်က္အခ်ဳိ႕ ရႇိေန
Tuesday, 15 October 2013 00:33
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ
Incheon Airport ကုမၸဏီႏႇင့္ ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ
ဦးစီးဌာနတို႔ လက္ေတြ႕ ညိႇႏိႈင္းမႈတြင္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္
စည္းကမ္းခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကဲြလဲြခ်က္အခ်ဳိ႕ ရႇိေနေၾကာင္း ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမႇ သတင္းရရႇိသည္။
ဟံသာ၀တီ အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ တည္ေဆာက္ခြင့္ရ ကိုရီးယားႏိုင္ငံ မႇ
Incheon Airport ကုမၸဏီႏႇင့္ ေဆြးေႏြးရာတြင္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္က
စည္းကမ္းခ်က္မ်ားေပၚ အေျချပဳ၍ လက္ေတြ႕ တည္ေဆာက္ရာတြင္ လိုအပ္မည့္
အခ်က္မ်ားကို ေဆြးေႏြးျခင္း ျဖစ္သည့္အတြက္ တင္ဒါတင္သြင္းစဥ္ အေရးႀကီးသည့္
စည္းကမ္းခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကိုက္ညီမႈ မရႇိဘဲ ကဲြလဲြေနပါက လက္ခံမည္ မဟုတ္ေၾကာင္း
ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာနမႇ ညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္
ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ေျပာၾကားသည္။
''တင္ဒါတင္သြင္းတုန္းက ကိုရီးယား
အင္ခြ်န္းကုမၸဏီက အေကာင္းဆံုး တင္ျပထားတာျဖစ္လို႔ သူ႔ကိုေရြးခ်ယ္ခဲ့တာ။
လက္ေတြ႕ညိႇႏိႈင္း မႈမႇာေတာ့ မလုပ္ႏိုင္ေတာ့ဘူး ဆိုတာမ်ဳိး ေျပာလို႔ေတာ့
မရဘူးေပါ့။ အခုျဖစ္ေန တာကလည္း တင္ဒါစည္းကမ္း ခ်က္ထဲမႇာ လုပ္ေပးမယ္လို႔
ေျပာထားတဲ့ တခ်ဳိ႕အခ်က္ေတြကို လက္ေတြ႕ညိႇႏိႈင္းမႈမႇာ
မလုပ္ေပးႏိုင္ဘူးဆိုတဲ့ ကဲြလဲြမႈေတြ ျဖစ္ေနတာပါ'' ဟု ေလေၾကာင္း
ပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက
ေအာက္တိုဘာ ၁၄ ရက္တြင္ ေျပာၾကားသည္။
ယခုကဲ့သို႔
လက္ေတြ႕ညိႇႏိႈင္းမႈတြင္ တင္ဒါစည္းကမ္း ခ်က္မ်ားႏႇင့္ ကဲြလဲြရာတြင္
အေရးႀကီးသည့္ အဓိက အခ်က္မ်ား ကြဲလဲြမႈအား မည္သည့္နည္းႏႇင့္မွ် လက္သင့္ခံမည္
မဟုတ္ေၾကာင္းႏႇင့္ အဓိက မက်သည့္ အခ်က္မ်ား ကဲြလဲြမႈကိုမူ လက္ခံညိႇႏိႈင္း
ေပးသြားမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''လက္ေတြ႕ ညိႇႏိႈင္းမႈေတြမႇာ
လက္ခံႏိုင္တဲ့ အခ်က္ေတြ ပါသလို ဘယ္နည္းနဲ႔မႇ လက္မခံႏိုင္တဲ့
ကြဲလဲြခ်က္ေတြလည္း ပါေနတယ္။ ဥပမာ-ကြၽန္ေတာ္တို႔က ဒီဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္ကို
ခရီးသည္ ၁၂ သန္း ၀င္ဆံ့ႏိုင္မယ့္ ေလဆိပ္အျဖစ္ တည္ေဆာက္ေပးဖို႔
ေတာင္းဆိုထားတာကို ၁၀ သန္းဆံ့တာပဲ တည္ေဆာက္ေပးမယ္ ဆိုရင္ေတာ့
လက္မခံႏိုင္ဘူးေပါ့။ ဒါေပမဲ့ ၿပီးမယ့္အခ်ိန္ကို အေၾကာင္း
အမ်ဳိးမ်ိဳးေၾကာင့္ တစ္ႏႇစ္ေလာက္ ၾကန္႔ၾကာတာ မ်ဳိးကေတာ့ လက္ခံႏိုင္တဲ့
အပိုင္းျဖစ္လို႔ လက္ခံညိႇႏိႈင္း ေပးသြားမႇာပါ'' ဟု ေလေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး
ညႊန္ၾကားမႈ ဦးစီးဌာန ညႊန္ၾကားေရးမႇဴးခ်ဳပ္ ဦးတင္ႏိုင္ထြန္းက ဆိုသည္။
ကိုရီးယားႏိုင္ငံမႇ Incheon Airport Consortium ကုမၸဏီသည္ ဟံသာ၀တီ
အျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား ပထမအဆင့္ အေနျဖင့္ ခရီးသည္ ၁၂ သန္း
၀င္ဆံ့ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္၊ ေျပးလမ္း၊ ေလဆိပ္ လုပ္ငန္းႏႇင့္ ဆက္စပ္သည့္
၀န္ေဆာင္မႈ လုပ္ငန္းမ်ားအား ၂၀၁၇ ခုႏႇစ္ ဒီဇင္ဘာတြင္ အၿပီးတည္ေဆာက္ ေပးရမည္
ျဖစ္သည္။
ဒုတိယအဆင့္ အေနျဖင့္ တစ္ႏႇစ္လွ်င္ ခရီးသည္ သန္း ၃၀
၀င္ထြက္ႏိုင္မည့္ ေလဆိပ္ အေဆာက္အအံုႏႇင့္ ဆက္စပ္ အေဆာက္အအံုမ်ား၊
ဟိုတယ္မ်ား၊ ေရႇာ့ပင္းေမာလ္မ်ား၊ ကုန္တိုက္ႀကီးမ်ားႏႇင့္
လူေနတိုက္ခန္းမ်ား၊ ဆက္စပ္ လုပ္ငန္းမ်ား ပါ၀င္တည္ေဆာက္ သြားမည္ျဖစ္သည္။
ယင္းအျပင္ ဟံသာ၀တီ ေလဆိပ္တြင္ တစ္ႏႇစ္လွ်င္ တန္ ၇၀၀၀ ဆံ့ ကုန္သိုေလႇာင္႐ံု
တစ္ခုကို တည္ေဆာက္ သြားမည္ဟု သိရသည္။
Eleven Media Group