Headlines News :
Home » » ပညာေရး မူဝါဒသစ္ေတြကို ဆရာမ်ား သမဂၢက လက္မခံနိုင္

ပညာေရး မူဝါဒသစ္ေတြကို ဆရာမ်ား သမဂၢက လက္မခံနိုင္

Written By လြင္႕ေမာင္ေမာင္ on Saturday, December 21, 2013 | 9:50 AM

 
ပညာေရးစံနစ္ ျပုျပင္ေျပာင္းလဲဖို့ ျပင္ဆင္ေနတဲ့ ကာလမွာ အာဏာပိုင္ေတြဖက္က မူျကမ္း အျဖစ္ ေရးဆဲြထားတဲ့ ပညာေရး မူဝါဒက အခ်က္ေတြကို တကၠသိုလ္ အသီးသီးက ဆရာမ်ား သမဂၢက လက္မခံနိုင္ျကဘူးလို့ သိရပါတယ္။

အဆင့္ျမင့္ပညာ ဦးစီးဌာန ထိန္းခု်ပ္မႈေအာက္ကေန ဗဟိုေကာင္စီ ထိန္းခု်ပ္မႈေအာက္ကို ေျပာင္းလဲသြားမွာ ျဖစ္တဲ့အတြက္ အမည္သာ ေျပာင္းလဲသြားျပီး တကၠသိုလ္ေတြ ကိုယ္ပိုင္ အုပ္ခု်ပ္ခြင့္ တကယ္တမ္း မရမွာကို စိုးရိမ္ ေနျကတာ ျဖစ္ပါတယ္။

ဒီကိစၥနဲ့ ပက္သက္ျပီး ဒဂံုတကၠသိုလ္ ဆရာမ်ား သမဂၢ အတြင္းေရးမႈး ဦးေဇာ္မို်းလိွုင္ကို ေမးျမန္းျကည့္တဲ့ အခါ အခုလ ၁ဂ ရက္ေန့တုန္းက အစည္းအေဝး ဆံုးျဖတ္ခ်က္ မူျကမ္းကို သူတို့ကို ျပခဲ့ျပီး တကၠသိုလ္ ဗဟို ေကာင္စီ မလိုဘူးလို့ ေျပာခဲ့ေျကာင္း သူက ရွင္းျပပါတယ္။

မူျကမ္းထဲမွာ ပါေမာကၡခု်ပ္ေတြ ၇၅ ရာခိုင္နႈန္း ၊ တျခား အဖဲြ့က ပညာရွင္ေတြ ၂ဝ ေက်ာ္နဲ့ ဆရာ တေယာက္စီ ၊ ေက်ာင္းသား တေယာက္စီ ပါဝင္ ဗဟိုေကာင္စီကို ဖဲြ့စည္းဖို့ ျပင္ထားတယ္လို့ သူက ဆိုပါတယ္။

ဆရာသမဂၢက Education Freedom ရဖို့ အတြက္ Autonomy ေပးမယ္လို့ ဆိုထားျပီး ဗဟိုေကာင္စီ ဖဲြ့မွာကို စိုးရိမ္ ေနတယ္လို့ သူက ေျပာပါတယ္။

တကၠသိုလ္ တခုခ်င္းက သီးျခား လြတ္လပ္ေနရမွာ ျဖစ္ျပီး တကၠသိုလ္ အေပၚမွာ ဗဟိုေကာင္စီ ရိွေနရမွာ မဟုတ္ဘဲ အခုေတာ့ မူျကမ္း ေရးေနခိ်န္မွာ အေပၚက ပါခု်ပ္ေတြနဲ့ ေပါင္းေရးျပီး သူတို့ကို လာျပတာ ျဖစ္တယ္လို့ ဆိုပါတယ္။

ေရွ့ဆက္ျပီးလုပ္သြားမွာကေတာ့ ဒီဇင္ဘာ ၂၁ ရက္မွာ အီးစီ အဖဲြ့ဝင္ေတြနဲ့ အစည္းအေဝး ထိုင္ျပီး အသင္းဝင္ အမ်ားစုက လက္မခံရင္ ဆရာမ်ား သမဂၢက ကန့္ကြက္စာ ပို့မွာ ျဖစ္ေျကာင္း သူက ေျပာပါတယ္။

ဘီဘီစီ (ျမန္မာပုိင္း)
Share this article :

တစ္ပတ္အတြင္းသတင္းဒိုင္ယာရီ

email တြင္ဖတ္ရန္ သင္႔ Mail ကို႐ိုက္ထည္႔ပါ

Zawgyi Unicode Font

Download

Total Pageviews

ထား၀ယ္ၿမိဳ႕ဆန္းခ်ီ အ-မ-က ျမတ္ဆရာပူေဇာ္ပြဲ

Mandalay FM Live Radio


Mandalay FM Live Radio


လြင္႔ေမာင္ေမာင္၏ ဒိုင္ယာရီ စာမ်က္ႏွာမ်ား

Followers

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Proudly powered by Blogger
Copyright © 2011. Lwintmgmg Daily News - All Rights Reserved
Template Design by Creating Website Published by Mas Template