by Myit Makha Mediagroup |
သဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔(CNG)သုံး ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားမွ CNG ဆလင္ဒါအုိးမ်ားကုိ သတ္မွတ္ခ်က္မ်ား အတုိင္းစစ္ေဆးရမည္ျဖစ္ၿပီး Hydrotest မေအာင္ျမင္ေသာ
CNG ဆလင္ဒါအုိးမ်ားကုိ ဖ်က္သိမ္း မည္ဟု ျမန္မာ့ေရနံႏွင့္
သဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔လုပ္ငန္း (M.O. G.E) ေမာ္ေတာ္ယာဥ္သံုး သဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔ ဌာနမွ
ထုတ္ျပန္ေၾကညာသည္။
"CNG
အုိးေတြက အရမ္းအႏၱရယ္မ်ားတယ္။ နည္းနည္းေလးစိမ္႔ထြက္ေနၿပီး အျပင္က အပူေတြ
ဘာေတြနဲ႔ ထိမိမယ္ဆုိရင္ ေပါက္ကြဲမႈ မီးေလာင္မႈေတြျဖစ္ပြားႏုိင္တယ္။
ႀကံ႕ခုိင္မႈစစ္ေဆးေပးတာ ေကာင္းပါ တယ္။ ဒါေပမယ္႔ လုိက္နာမႈမရွိတဲ႔
ကားပုိင္ရွင္ေတြကုိ တိက်တဲ႔ အေရးယူမႈေတြ လုပ္ဖုိ႔ ေတာ႔ လုိတယ္" ဟု
ၾကည္ျမင္တုိင္ၿမဳိ႕နယ္မွ TAXIယာဥ္ေမာင္းတစ္ဦးက ေျပာသည္။
လက္ရွိ
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား၌ တပ္ဆင္အသုံးျပဳေနေသာ သဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔ (CNG)ဆလင္ဒါအုိး
မ်ား၏ ႀကံ႕ခိုင္မႈကုိ ကုိးရီးယားႏုိင္ငံ အဆင္႔ျမင္႔ နည္းပညာသုံး Hydrotest
စက္ပစၥည္းမ်ားျဖင္႔ ၂၀၁၃ ခုႏွစ္ ဇြန္လ (၁)ရက္ေန႔တြင္ စတင္စစ္ေဆးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
တကၠစီႏွင္႔ ၿမဳိ႕တြင္းေျပးဆြဲေသာ ခရီးသည္တင္ယာဥ္မ်ားတြင္ သဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔ (CNG) ေျပာင္းလဲ တပ္ဆင္အသုံးျပဳမႈကို ( ၂၀၀၄-၂၀၀၅ ) ခုႏွစ္မွ စတင္ အေကာင္အထည္ေဖာ္ေဆာင္ရြက္ခဲ႔သည္။
အဆုိပါ
Hydrotest စက္ပစၥည္းမ်ားျဖင္႔ CNG အိုးမ်ား၏ ဖိအားခံႏုိင္ရည္ကုိ
စမ္းသပ္စစ္ေဆးႏုိင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း၊ လက္ရွိတြင္ ၄င္းစက္ပစၥည္းကို သာေကတ
M.O.G.E အေျခစုိက္စခန္းတြင္ တပ္ဆင္ထား ၿပီးျဖစ္ေၾကာင္း သိရွိရသည္။
"လုိင္းကားေတြက
ပုိအေရးႀကီးတယ္ ထင္မယ္။ သူတုိ႔ ေတြကုိ အရင္ဆုံး စစ္ေဆးေပးသင္႔တယ္။ ကား
ႀကံ႕ခုိင္မႈအားနည္းတဲ႔ CNGအုိးေတြဆုိ တစ္ခါထည္း ျဖဳတ္လဲခုိင္းတာ ေကာင္းတယ္။
ပုိက္ဆံေပးၿပီး လဘ္တုိးၿပီး အေဟာင္းကုိပဲ မိွန္းတက္ထားတာေတြကုိလဲ
ေရွာင္ၾကည္သင္႔တယ္"ဟု ကမာရြက္ ၿမဳိ႕နယ္မွဟင္းသီးဟင္းရြက္ေရာင္းခ်ေနသူ
ဦးထြန္းေ၀က ေျပာသည္။
ဒီဇယ္၊
ဓာတ္ဆီသုံးကားမ်ားမွ သဘာ၀ဓာတ္ေငြ႔ (CNG)သုိ႔ ေျပာင္းလဲတပ္ဆင္အသုံးျပဳေသာ
ေန႔မွစ၍ ပထမဆုံး အႀကိမ္အေနျဖင္႔ (၅)ႏွစ္ၾကာတြင္ စစ္ေဆးရမည္ျဖစ္ၿပီး
ေနာက္ႏွစ္မ်ားတြင္ အဆုိပါ CNG အုိးမ်ားမွာ
ႀကံ႕ခုိင္မႈေလွ်ာ႔နည္းလာႏုိင္ျခင္းေၾကာင္႔ ဒုတိယအႀကိမ္စစ္ေဆးျခင္းအား
(၃)ႏွစ္တြင္း ျပဳ လုပ္ရမည္ျဖစ္ကာ တတိယအႀကိမ္အေနျဖင္႔ (၂)ႏွစ္အတြင္း
စစ္ေဆးမႈအသီးသီး ျပဳလုပ္ၾကရမည္ ျဖစ္သည္ဟု သိရသည္။
ရန္ေနာင္ၿဖဳိး (ျမစ္မခ)